niedziela, 16 września 2012

Kilka słów na początek...

   Po długiej i zaciętej walce z blogspotem, udało mi się w końcu założyć tego bloga i doprowadzić do porządku zaplecze. Wszystko to dlatego, że mój dotychczasowy portal postanowił uszczęśliwić swoich użytkowników na siłę i wprowadził zmiany, które stały się przyczyną nieodwracalnych zniszczeń w grafice, z której byłam tak dumna. Zatem - z bólem, w pocie i łzach - zorganizowałam sobie wielką i ostateczną przeprowadzkę właśnie tutaj. Jak mam nadzieję, uda mi się szczęśliwie dokończyć to, co zaczęłam.
   O czym jest opowiadanie? O życiu Nimfadory Tonks, mojej ukochanej kanonicznej postaci z książek J. K. Rowling. Jest to nowa wersja bloga Nimfadora Tonks i jej życie, który powstawał z przerwami przez pięć lat i który obecnie postanowiłam poprawić.
   Nic dodać, nic ująć... Zapraszam do lektury!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz